BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

cmat dtg

salam utk semu

diary hatiku

hmm bosanla mlm niy..hmm ape yg ley aku coretkan yer.. hmm mengenai aku dan lakaran kehidupan aku di ats dunia yg semakin penuh dg globalisasi kemodenan..
"dulu cita2 aku nk jadi pakar kecantikan..mcm mak andam 2..he2 tp aku just sempat belajar basic jer.. sb ramai yg x restu aku amik corse 2..hu2 akhirnye aku smbg study dlm bidg kaunseling yg x pena aku impikan selama ni..tp selangkah aku dah kehadapann..aku xkan toleh ke blkg ag..hmm kdg2 toley jgk coz skdr renungn untk aku jdkn renungan wat aku.. tp skrg niy aku still aktif ag dlm mengandam niy hmm kdg2 aku wat part time gak utk tambh2 wet pokt..hu2 nk hrpkn wet tapem..huhu dlm mimpi jer la..
hmm ape akn aku jd dlm mase 20 thn ag akn dtg:???hmm klu aku pjg umo mybe aku da ader ank2 yg comey kot...hu2 tp yg pasty aku akn smbg study aku dlm digree education..n then nk smbg ag dlam masterrr" hu2 klu la ader reski.. aku bukannyer aper..ader jgk yg tanyerr'eh nape smpai tinggi sgt ko nk smbg belajar? hmm aku diamkan ajerr.. sb impian aku hanyelah 1 iaitu nk anta arwah abah menunaikn haji dg menggunakan wet aku sendiri..n yg plg pentg aku nk ibu aku menangis dg kejayaan yg aku miliki dan bukannyer menagis dg kegagalan aku.. sb aku percaya sehingga kini aku disini pon sb doa restu ibu dan aku bawa jua semagatnya sekali.... aku da puas hidup dlm kesusahan..hidup dipandg rendh oleh keluarga sendiri..yelahh arwah abah merupakan seorg perkeja kilang.. tp aku bangga sngt sebab arwah abah mampu memberikan family aku kehidupan yg terbaik dan alhamdulillah ank2 abah semuanya berjaya.. walaupun arwah abah tiade dicc namun aku tabah mengharunginya.. hmm nk th impian aku?? aku ader cita2 nk buka sebuah rumah ank2 yatim klu aku berkemampuan.. hmm klu xpon nk bukak rumah org tua2 bukanyer aper sbnrye jiwa aku lebih dekat dg rumah2 sebegini krn hati ak cpt tersentuh bile bersame dg mereka..n yg plg pentg aku nk dowg sumer berkongsi ketwa dan kesedihan bersama dg aku..hmm k la t aku layarkan ag diary aty ku di blog cinta azila.. salam..